2013. május 9., csütörtök

Chapter 9.


Hi, darlings! Nagyon sajnálom ezt a nagy kimaradást. Nem tehetek róla. A netem le volt lassulva és amúgy sem volt időm kb. semmire. Igazából most sincs, mert várnának a töri tételek, de inkább írok;):DD Remélem tetszeni fog ez a rész, és sokan komiztok.xx Legalább 3 komit nagyon szeretnék*-*:33 Jó olvasást. Dzsenii.xx
ui: Sajnálom, hogy rövid lett, és azért mondjuk ki nem életem műve, de ez csak egy kis átkötő rész..:")







Az esőcseppek hangosan kopogtak az autó tetején. Figyeltem az ablakon versenyző esőcseppeket, ahogy lefelé gördülnek egymás után. Harry nem mondta meg hova megyünk, hiába kérdeztem, így ráhagytam. A mellettem ülő göndör hajú srác végig az utat kémlelte, én pedig elmerültem a gondolataimban. Alig pár napja találkoztam ezzel a fiúval és máris elvarázsolt.
- Min gondolkozol? nézett rám egy pillanatra Harry.
- Semmi. Nem fontos -  ráztam meg a fejemet, majd észrevettem, hogy az eső még jobban rákezdett.
 - Hova megyünk Harry?
- Ide - mosolygott, majd az út melletti kis tábla felé bökött, amire az volt írva Holmes Chapel. Tudod, most szünet van a turné előtt, és haza kellett jönnöm, de nem szerettem volna nélküled - magyarázta Harry.
- Harry én...
- Shh..megérkeztünk drága - villantott felém egy mosolyt, majd a kocsit megkerülve nyitotta ki az ajtót, és kezét nyújtotta, hogy kisegítsen. Ahogy kiszálltam megcsapott az eső utáni friss levegő illata. Harry a csomagtartóhoz sietett, és kiszedte a két sporttáskát amivel érkeztünk. Megfogta a kezem, ujjainkat összekulcsolta és bíztatóan rám mosolygott.
 - Mi lesz, ha nem kedvelnek majd? Nem is tudják, hogy jövök - kezdtem el problémázni.
 - Tudják..és téged csak imádni lehet - vigyorgott, majd kinyitotta előttem a kert kapuját. - Gyere - mondta, majd elértünk az ajtóig. Harry előszedte a kulcsát, és beléptünk a lakásba.
- Megjöttünk - kiabálta el magát. Pár másodperc múlva a konyha felől viharzott ki egy barna hajú nő, és rögtön Harry nyakába ugrott.
- Anya, megfojtasz - nevetett Harry.
- Kisfiam, úgy örülök, hogy látlak - mondta boldogan. - És téged is drágám - fordult felém. - Grace ugye? - nézett rám mosolyogva.
- I-igen, Grace Smith. Örülök a találkozásnak Mrs...
 - Szólíts csak Anne-nek- ajánlotta fel a tegeződést.
- Rendben, Anne - mosolyogtam rá.
- Gemma merre van? - kérdezte Harry, aki időközben már levette a cipőjét, és rólam is lesegítette a vékony farmerkabátomat.
- Fent van a szobájában. Gemma szívem, gyere le. Megérkeztek Harryék - kiabált fel Anne a lányának. - Ti pedig nyugodtan üljetek le a nappaliba - nézett ránk.
Harry ledobta magát az egyik kanapéra, én pedig mellette helyeztem kényelembe magam. Anne eltűnt a konyhában az ebédkészítésre hivatkozva. Harry az egyik pillanatban megfogta a derekam és közelebb húzott magához. Kezét a combomra helyezte és kis köröket írt rajta. Kuncogtam az érintésére, mivel csikis vagyok. Nevetett a reakciómon, majd a következő pillanatban az ajkaival közelített.
- Khm. Szevasz öcskös - pattant oda elénk hirtelen Gemma.
- Öhm..szia Gem - ölelte át a nővérét.
 - Oh és te lennél Grace. Örülök, hogy megismerhetlek. Nem tűnsz plázacicának, sem 30 éven felülinek..gratulálok Harold végre kinyílt a szemed - kacsintott Gemma.
- Uhm..én is örülök - mondtam félénken, majd megöleltük egymást.
- Nyugi, nem mindig ilyen őrült - súgta oda Harry nekem.

~*~

Az egész délutánt Harry családjával töltöttük, beszélgettünk, és elég sokat nevettünk együtt. 
- Grace - nyitott be Anne a szobába. Gemmával filmezünk, nem jöttök le? - mosolygott rám kedvesen.
- Ühm.. Harry még bent van a fürdőben, megvárnám, és majd utána, rendben? - viszonoztam a mosolyát.
- Persze, drágám. Remélem nem tűnök túl tolakodónak, de mióta ismeritek egymást? - ült le mellém Anne az  ágyra.
- Uhm, hát pár napja. Igazából hivatalosan nem járunk..még - tettem hozzá magamban.
- Harry úgy állított be, mintha a barátnője lennél. Szerintem komolyan gondolja veled. Már csak azért is, mert egy lányról sem beszélt ilyen áhítattal, mint rólad - nevetett fel Anne.
- Az igazság, hogy én is nagyon kedvelem - hajtottam le a fejem szégyenlősen, leplezve a pirulásomat.
Anne épp szólásra nyitotta a száját, mikor a fürdő ajtaja hirtelen kivágódott. Harry csípője körül csak egy törülköző lógott lengén, így megcsodálhattam izmos felsőtestét. Talán kicsit túl sokáig nézhettem, mert Harry arcán pimasz mosoly kerekedett.
- Khm..kisfiam talán felöltözhetnél - tanácsolta az anyukája, majd elhagyta a szobát. - Grace, akkor majd gyertek - kacsintott rám.
 - Hova kell mennünk? - kérdezte Haz, miközben a bőröndjében kutakodott egy tiszta alsónadrág után.
- Anyukádék lent filmeznek, mondták, hogy menjünk le - ismertettem a tervet.
- Oké, csak ezt felveszem - mondta, majd bement a fürdőbe, de mielőtt becsukta volna az ajtót visszafordult - Segíthetsz - vigyorgott rám. 
- Szerintem menni fog egyedül is - ráztam a fejem nevetve.
- Talán igen, talán nem - válaszolt, majd becsukta az ajtót. Két pillanat múlva kisétált, majd felvett egy pólót is.
- Megyünk? - jött oda az ágyhoz, ahol feküdtem, és a kezét nyújtotta.
- Mehetünk - mosolyogtam rá, majd felpattantam az ágyról. Harry összekulcsolta az ujjainkat, majd levezetett a lépcsőn. Gemma és Anne már a nappaliban várt, két nagy tál popcorn társaságában. Az egyik tálat mi kaptuk meg a másikat pedig ők. Kényelmesen elhelyezkedtünk. A fejem Harry mellkasának döntöttem és úgy figyeltem a film eseményeit. Bár elég nehéz volt figyelni, mivel Harry egyszer az oldalamat simogatta, majd később rátért a combomra is, de ha úgy tartotta kedve akkor a nyakam puszilgatta. Mikor már 'megelégeltem' a göndör srác kínzását, álmosságra hivatkozva hagytam ott a filmnézőket.
- Biztos mész? - súgta Harry a fülembe.
- Biztos. Jó éjt - köszöntem el a többiektől.
- Nemsokára megyek - kacsintott Harry. Nem, nem akarom tudni mi jár a fejében.

~*~

Sokáig forgolódtam, mire sikerült álomba merülnöm. De az sem tartott sokáig, mivel meghallottam, mikor Harry feljött, és bebújt mellém az ágyba. Harry észrevette, hogy forgolódok, aggódva bújt hozzám közelebb.
- Felkeltettelek, kicsim? - kérdezte bűnbánóan.
- Uhm..nem, amúgy sem aludtam mélyen - mondtam ásítva.
- Aludjunk - nyomott egy nedves csókot az ajkaimra, majd puha puszikkal hintette be az állvonalamat és a nyakamat. Érintésére halk sóhaj préselődött ki a az ajkaim között. Arcán kaján vigyor húzódott a reakciómra. - Jó éjt, drága - simította meg az arcom.
- Jó éjt, Harry - mondtam, majd a másik oldalamra fordultam.
Kezeivel közelebb húzott magához, és átölelte a derekamat, lábait enyémek köré fonta. Szinte mozdulni sem bírtam, ez még jobban nehezítette az elalvásomat. Egy idő után Harry halk szuszogása váltotta fel a szoba csendjét. Mivel a függönyt nem húztuk el teljesen, a kinti lámpák fénye halványan világította meg Harry arcát. Ő annyira tökéletes, nem is értem mit akarhat tőlem. De lehet semmit, hiszen nem vagyok a barátnője..de akkor miért kezel úgy? Miért hoz el a családjához? Ezek a kérdések nem hagynak nyugodni. Ha tényleg érez valamit irántam, miért nem lép? Holnap muszáj tisztáznom vele ezeket a dolgokat. Ezzel a gondolattal a fejemben hajtottam álomra a fejemet.




2 megjegyzés:

  1. Jó lett :) Várom a következőt :P Linkcsere? :D LÉgyszi nálam válaszolj, van chat :D foreverloveyouharrystyles.blogspot.hu/ Nagyon tetszik ahogy írsz :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      köszii. a linkcserében benne vagyok:) írtam a chatedre is:D

      Törlés