2013. május 10., péntek

Chapter 10.

Sziasztok drágák!:) Meg is hoztam a következő részt, amilyen gyorsan csak tudtam. Az előzőhöz csak 1 komit kaptam, de nem sajnálkozok, mivel tényleg nagyon későn jött a rész. Azért remélem most aktivizáljátok magatokat, és kapok legalább 3 komit:33 Ja és légyszíves aki még nem tette meg, az iratkozzon fel*-* Köszönöm:D Jó olvasást;) Dzsenii.xx








Reggel az ablakon beszűrődő nap szikrázó sugarai keltettek. Morogva keltem ki az ágyból, és az ablakhoz sétáltam. A szobában újra a sötétség vette át a fő szerepet. A szerencsétlen formámhoz hűen visszafelé majdnem felbuktam az ágy előtt heverő táskáinkban. Visszafeküdtem az ágyba. Nyűglődve fordultam át a másik oldalamra, hogy még visszaaludjak kicsit, de Harry maga alá gyűrte a takarómat. Próbáltam kihúzni alóla, de erősen ragaszkodott hozzá. Ráhagytam, nem szívesen keltettem fel. Mivel már kiment az álom a szememből úgy döntöttem lemegyek a konyhába, és csinálok valami reggelit a többieknek is. Halkan keresgéltem ki a mára szánt ruháimat, majd bementem a fürdőbe átöltözni. Egy halvány kis sminket tettem magamra, hajamat pedig laza hullámokat csavartam. Zokniban csoszogtam le a lépcsőn ügyelve arra, hogy ne verjem fel az egész házat. Meglepetésemre Anne már a konyhában iszogatta a reggeli kávéját.
- J-jó reggelt - köszöntem neki félénken.
- Oh, neked is drágám. Már ilyen korán fent vagy? - mosolygott kedvesen.
- Ühm, igen. Nem tudtam aludni - ráztam meg a fejemet.
Anne megértően bólintott. - Kérsz? -emelte fel kicsit a kávéscsészét.
- Igen, köszönöm - bólintottam, majd elvettem a gőzölgő folyadékot.
- És milyen programot terveztetek mára, mielőtt hazamentek? - kérdezte kedvesen Haz anyukája.
- Öhm..nem tudom, igazából nagyon semmit - nevettem fel kínosan.
- Harry biztos kitalál valamit - vigyorgott Anne.
- Biztos - mondtam halkan.
- Valami baj van Grace? - fürkészte Anne a tekintetem.
- Nem, dehogy. Segítsek reggelit csinálni? - kérdeztem.
- Ha van kedved, megköszönném - mondta, majd elmondta mit hol találok a konyhában.
Végül a gofri és a palacsinta mellett döntöttünk. Én bevállaltam a palacsintakészítést, mivel az az egy amiben jó vagyok. Hamar készen lettünk, és időközben Gemma is felébredt.
- Keltsük fel Harry-t - mondta Gem - de ne csak úgy simán - folytatta nevetve, majd rám nézett.
- Oké - vigyorogtam rá.
Gemma szervált valahonnan 2 vödröt, amit az emeleten megtöltöttünk vízzel, majd Harry szobája felé vettük az irányt. Hason feküdt, göndör fürtjei szétterültek a párnán. Halkan szuszogott.
- Gyere - suttogta Gemma.
- Jó reggelt - kiáltottuk egyszerre - Ideje felkelni - zúdítottuk rá a két vödör tartalmát egyszerre.
- Mi a szar? - eszmélt fel Harry, majd egy jó hosszú káromkodás hagyta el a száját.
- Na gyertek csak ide. Csak egy ölelés - kelt ki az ágyból, mire mi futásnak eredtünk. Gyorsan levágtáztunk a lépcsőn, majd a nappali felé szaladtunk, onnan pedig a konyhába, ahol Anne terített a reggelihez. Pár perc múlva Harry száguldott be a konyhába csurom vizesen, és felénk közeledett.
- Harry, kisfiam, szárítkozz meg. Összevizezted az egész lakást. Most nézd meg - háborgott Anne.
- Most megúsztátok - mondta rekedtes hangján, majd az emelet felé vette az irányt, gondolom, hogy felvegyen valami száraz és tiszta ruhát.
Elkezdtünk enni, Hazza pedig pár perc múlva csatlakozott hozzánk.


~*~

- Mi lesz a mai program? - kérdezte Anne, mikor már a nappaliban ültünk.
- Én John-al találkozok - pirult el Gemma.
- Hm..Gemma, bepasiztál? - vigyorgott Harry.
- Hagyd a nővéred Harry - szólt rá Anne. - És ti? - fordult felénk.
- Szeretném Grace-t elvinni egy helyre itt Holmes Chapel-ben, este meg indulunk haza - ismertette Harry a programot. Anne megértően bólintott.

~*~

- Hova megyünk Harry? - kíváncsiskodtam, mikor már vagy 10 perce sétáltunk.
- Majd meglátod - mondta sejtelmesen, és tovább húzott maga után.
Holmes Chapel annyira csendes és nyugodt város. Itt nem támadják le minden sarkon Harry-t a rajongók, nem kell bujkálnia. Harry elengedte összekulcsolt ujjainkat, mikor egy magas kerítéshez érkeztünk.
- Itt átfogunk mászni - mondta, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. - Na ne parázz már, segítek. Magam sem tudom hogy de átjutottam én is a kerítésen. Követtem Harry-t és egy dombra vezetett fel.
- Itt lennénk - mosolygott Harry.
A látvány ami elém tárult semmihez nem volt fogható. Az egész várost megcsodálhattuk. A kilátás gyönyörű volt.
- Gyere, üljünk le - javasolta Haz, majd ledobta magát a földre. Leültem mellé, erre ő közelebb húzott magához. Ujjainkat szokásosan összekulcsolta, hátrasimította a hajam, majd ajkai rutinszerűen csaptak le a nyakamra, és halmozták el apró csókokkal. Érintésének hatására göndör fürtjeibe vezettem az ujjaimat. Felbátorodva tűrte fentebb rajtam a pólót, simogatta az oldalam. Pillanatokon belül fölém kerekedett, és azt vettem észre, hogy már a fűben fekszünk.
- Harry - nyöszörögtem.
- Hmm? - kérdezte.
- Csókolj meg - amint kimondtam rögtön elpirultam. A francba Grace, gondolkozz mielőtt beszélsz - szidtam le magam gondolatban.
Harry arcán apró mosoly tükröződött, majd teljesítette a kérésemet. Ajkait az enyémekre tapasztotta, megnyalta alsó ajkamat a bejutásért. Nyelve utat tört a számban, és vad táncra hívta az enyémet. Pár perc múlva levegő hiányában váltunk el.
- Grace - suttogta Harry. - Annyira csodálatos vagy - nyomott apró puszit a szám sarkába. Göndör fürtjei csikizték az arcomat.
- Igen? Akkor miért játszol velem? - na szép, ma már másodjára kelt külön életre a szám.
- Grace, én nem. Nehogy azt gondold, hogy csak arra kellesz, hiszen akkor már... Baby, te tökéletes vagy, csak félek, félek, hogy te nem akarod.
- Szerinted, ha nem akarnám akkor, most itt lennék? - kérdeztem.
- Uhm..nem - mondta. - Grace, én csak a tiéd vagyok. Lennél a barátnőm? - nézett mélyen a szemembe.
- Szívesen, Harry - mosolyogtam rá.

~*~
Elbúcsúztunk Anne-től és Gemma-tól és visszaindultunk Londonba. Harryre vártam, hogy bepakolja a cuccainkat a csomagtartóba. Pár pillanat múlva bepattant mellém a göndör hajú srác. Integettünk még Anne-éknek, majd Harry beindította a motort és elhajtottunk. Mivel elég fárasztó napunk volt én az út felénél bealudtam. Arra eszméltem fel, hogy Harry kelteget.
- Megérkeztünk, drágám - mosolygott rám, miközben megsimította az arcomat.
- Nincs kedvem kiszállni - morogtam még csukott szemmel. Hirtelen hallottam, hogy Harry becsapta a kocsi ajtót, majd kinyitotta az anyósülés felőli ajtót, ahol én ültem.
Combjaim alá nyúlt, majd óvatosan kiemelt. Kezeimet a nyaka köré fontam, majd így vitt be a házba. Nem haza vitt.
- Ugye nem baj ha ma itt alszol? - kérdezte. Mintha a gondolataimba látna.
Nemlegesen megráztam a fejemet.
- Behozom a cuccokat - lehelt gyengéd csókot az ajkaimra. - Addig nyugodtan zuhanyozz le - kacsintott, majd az ajtócsapódásból tudtam, hogy kiment.
Az emelet felé vettem az irányt, és beléptem Harry hálószobájába. A szekrényéből kivettem magamnak egy tiszta boxert, meg a Ramones pólóját, amiben máskor is aludtam. Kerestem egy törölközőt, majd bementem a fürdőbe. Olyan fáradt voltam, hogy a ruháimat csak ledobáltam a földre. Beálltam a zuhany alá, és megnyitottam a csapot. A kellemes hőmérsékletű víz végigfolyt a testemen, teljesen felfrissültem tőle.
Gondosan megtörölköztem, majd felvettem Haz ruháit. Mikor kiléptem a fürdőből Harry már az ágyán feküdt, és unottan kapcsolgatta a tv-t. Rögtön odakapta a fejét mikor kiléptem, és mosolyogva mért végig.
- Baby, gyere ide - nyújtotta ki a kezeit felém.
Óvatosan bebújtam mellé az ágyba. Kettőnkre terítette a vékony takarót, majd csípőmnél fogva közel húzott magához. Amilyen közel csak tudott. Fejemet mellkasán pihentettem. Harry nemsoká megunta a tv-zést, majd elment fürdeni. Én már félig aludtam mikor visszaért, de még éreztem, ahogy bebújt mellém.
- Jó éjt, hercegnő - suttogta rekedtes hangján, majd karjával átölelte a derekam, és pár másodperc múlva már az álomvilág felé vettük az irányt.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik:)) beletehetnel kicsit pikansabb, izgalmasabb befejezest:D amugy nagyon joo<3

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó az egész történet,várom a következő részt!:)

    VálaszTörlés