2013. május 11., szombat

Chapter 11.

Hello Everyone!:) Meg is írtam az új részt:) btw, nem tudom miért mondom el ezt mindig:$:DD A lényeg, ha tetszik akkor írjatok kommentárt, mert mindenféle visszajelzés( mindegy, hogy jó, vagy rossz) sokat jelent nekem:)) A következő 3komi után jön, és ha legalább lesz még egy feliratkozóm!:) (Most 11 van.:D)
Jó olvasást! Dzsenii.xx
ui: Ebben a fejezetben található +18-as rész, de szerintem ez nem tántorít el titeket az olvasástól. Legalább is remélem.:))




A szemeim szinte maguktól pattantak ki, sosem keltem még ilyen fitten. Körülnéztem a szobában, és tudatosult bennem, hogy Harry-nél vagyok. Félre döntöttem a fejem, de csalódva észleltem, hogy a mellettem lévő hely üres. Forgolódtam még egy darabig, majd feltornáztam magam ülő helyzetbe, és kikeltem a jó meleg ágyból. Az ablakhoz léptem, és széthúztam a vékony sötétítő függönyt ami eddig kizárta a fényt a szobából, biztosítva a gondtalan alvásomat. Kiléptem a hálószobából, majd mezítláb sétáltam végig a hideg csempén. Ahogy leértem a földszintre a konyhából csörömpölést hallottam. Gondoltam, hogy ott találom Harry-t. Háttal állt nekem, kezeivel a konyhapulton támaszkodott. Látszott, ahogy izmai megfeszülnek. Érkezésemkor rögtön felkapta a fejét és felém fordult.
- Jó reggelt - köszöntött reggeli rekedtes hangján.
- Neked is - húzódott apró mosolyra a szám.
A tudat, hogy ez a göndör hajú, tökéletes fiú csak az enyém mindig jobb kedvre derít.
- Kérsz reggelit? Csináltam neked rántottát - mutatott büszkén a még gáztűzhelyen lévő ételre.
- Nem kellett volna - ráztam a fejem.
- Csak kedveskedni akartam, Baby - rántotta meg a vállát.
- Köszönöm - mondtam, majd védő karjai közé fúrtam magam, arcom pedig a mellkasába temettem. Szorosan ölelt magához, lágy csókot hagyott a fejem búbján. Egyik kezével elengedte a derekam, majd bele markolt a fenekembe. Keze megállapodott a combomon, majd egy hirtelen mozdulattal felültetett a konyhapultra. Szétnyitott lábaim közé férkőzött. Ágyékát egész közel nyomta az enyémhez. Kezével az államhoz ért, kicsit fentebb emelte a fejem, hogy a szemembe tudjon nézni. Zöld íriszeivel fürkészte az arcom, majd ajkait hevesen az enyémekre nyomta. Kezei összekulcsolódtak a derekam körül. Ujjaimmal göndör hajába túrtam, és az egyik fürtjét tekergettem. Jóleső sóhaj hagyta el a száját. Bátorkodtam kezeimet levezetni a formás fenekére, mire válaszul aprót az ajkamba harapott. Zihálva húzódtunk el egymástól. Harry arcán, mint mindig most is ott ült az a levakarhatatlan mosoly.
- Azért kérsz enni? - kérdezte vigyorogva.
Bólintottam, majd leültem az étkezőasztalhoz, míg Harry kiszedte az ételt.
- Jó étvágyat, drágám - tette le elém a tányért, majd leült velem szembe.

~*~

Reggeli után Harry haza hozott, mert próbájuk van a srácokkal.
- Akkor délután jövök érted. Ott alszol? - kérdezte, mielőtt kiszálltam volna az éjszínfekete terepjáróból.
- Talán - incselkedtem vele.
- Hmm, jól van. Akkor majd talán eljövök érted - szállt be ő is a játékba.
- Jó, akkor majd talán várlak délután - hangsúlyoztam ki a talán szót.
- Talán indulnom kéne - húzta el a száját.
- Rendben. Igen, ott alszok - mondtam, majd még egyszer megcsókoltam, és kiszálltam az autóból.
Gyors léptekkel keltem át az udvarunkon, majd előhalásztam a kulcsaimat, és benyitottam a házba. Lerugtam a Vans cipőmet a lábamról, a megszokott farmerkabátomat felakasztottam a fogasra az ajtót pedig bezártam.  Kattanással jelezte, mikor elfordult a kulcs. Anya meghallhatta, így pár másodpercen belül feltűnt előttem.
- Grace, kicsim. Csak hogy haza értél végre - ölelt szorosan magához.
- Szia Anyu - nyomtam egy puszit az arcára.
- Merre voltatok Harry-vel? - kérdezősködött, miközben elnyújtóztam a kanapén, ő pedig leült mellém.
- Holmes Chapel-ben. Elvitt a családjához - mondtam félénken.
- Együtt vagytok? - nézett rám anya kitágult pupillákkal.
- Uhm..igen. Boldog vagyok vele Anya - érveltem.
- Akkor nincs ellenvetésem, de ha megbánt...
- Nem fog - mosolyogtam rá. - Nathalie merre van? - érdeklődtem a kishúgom felől.
- Tegnap egy szülinapi zsúron volt az egyik kis osztálytársánál, úgyhogy még alszik - magyarázta anyu, és elmesélte, hogy a gyerekek még éjfélkor is a kertben szaladgáltak, a szülők pedig alig várták, hogy kidőljenek a kis lurkók.
Kislányom, ha már  Harry bemutatott téged otthon, te nem szeretnéd elhívni hozzánk? - vetette fel az ötletet Anya.
- Uhm..ha szeretnéd - egyeztem bele.
- Persze, szívesen megismerném, kedves fiúnak tűnik - mosolygott Anyu.

 ~*~

Az egész délutánt anyuval és a húgommal töltöttem. Jó volt végre velük lenni egy kicsit, már hiányoztak. 5 óra körül lehetett, éppen Nathalieval játszottam, mikor megcsörrent a telefonom. Harry képe és neve villogott a telefonom kijelzőjén.
- Szia Baby, kész vagy? - szólt bele a készülékbe.
- Uhm, igen. Figyelj Harry, beszéltem Anyuval, és mivel te is elvittél engem..szóval ő is...szóval.. - nem igaz, hogy nem tudok kinyögni egy épkézláb mondatot. Harry hallhatóan jót nevetett rajtam.
- Szóval? - kérdezte, még mindig nevetve.
- Szóval, ha ideértél akkor told be a nagy segged, mert Anya meg akar ismerni - próbáltam határozott lenni.
- Igenis - mondta Harry, és lelki szemeimmel láttam, hogy még mindig vigyorog.
Miután letettük a telefont nemsokára hallottam, hogy egy kocsi fékezett le a ház előtt. Felpattantam a földről, ahol Nat-al játszottunk, majd kilestem az ablakon. Harry épp akkor szált ki a Range Rover-ből. Gyorsan letrappoltam a lépcsőn Nathalieval együtt. Nat leült a nappaliba és bekapcsolta a tv-t, én pedig kinyitottam az ajtót.
- Szia kicsim - köszöntött Harry egy csókkal, miután belépett az előszobába. Lerúgta lábáról a már eléggé elhasználódott fehér Converse cipőjét, majd követett nappaliba.

~*~

Miután Anyának bemutattam Harry-t nemsokára elindultunk. Láttam Anyán, hogy szimpatikus neki Harry, aminek nagyon örülök. Bepakoltam a táskámba pár cuccot, elköszöntünk Anyuéktól és útba vettük Harold házát. A pár perces utat gyorsan megtettük.

- Mit szeretnél csinálni? - kérdezte Haz, mikor már a szobájában feküdtünk és unottan néztük valami vígjátékot. - Csak mert nekem vannak ötleteim - mondta pimaszul, majd hirtelen ráült a csípőmre. Harry közelebb hajolt hozzám, ezzel is csökkentve a kettőnk közt lévő távolságot. Csókokat hagyott a arcomon, majd áttért a nyakamra. Szívni kezdte az érzékeny területet. Felszisszentem az érintésére. Újra végigcsókolta az arcom, majd a számnál állapodott meg. Ujjait beleakasztotta a pólómba. Készült eltávolítani a vékony anyagot, ami egyedül fedte a testemet a melltartómon kívül. Lehúzta rólam a ruhadarabot, majd visszahajolt hozzám. Ajkai a mellem közti részt súrolták. Lentebb haladt, és apró puszikkal hintette be a hasam minden egyes részletét. Halkan kuncogni kezdtem, mikor a csikis részemet érintette, de a mosoly lefagyott az arcomról mikor ujjait a farmersortom szélébe akasztotta.

- H-harry - nyöszörögtem. - É-én még nem vagyok készen, arra...

- Css, Baby. Nem csinálunk olyat, amit nem szeretnél - eresztett felém egy mosolyt.

Magam sem tudom miért, de biztam Harry-ben. Tudtam, hogy vigyáz rám, és nem hagyja, hogy bajom essen. Kezeivel rutinosan pattintotta ki a gombot, majd lehúzta a cipzárt. Csípőmet kissé megemelte, hogy kibújtasson a nadrágomból. A farmer halk puffanással ért a földre. Harry végigsimított a belső combomon, majd puszilgatni kezdte a bőrömet. Remegést váltott ki a belőlem, szétnyílt ajkaim közül halk sóhajok szöktek ki. Ennek hallatára Harry kajánul elvigyorodott, majd folytatta amit elkezdett. Pislogva figyeltem ahogy hosszú ujjait a legféltettebb pontomat takaró vékony anyaghoz vezeti. Látta az idegességemet, ezért felkúszott arcomhoz és szenvedélyesen megcsókolt, közben kezét mindvégig a 'központomnál' tartotta, és lassan dörzsölni kezdte a vékony anyagon keresztül. Az egész testem remegett az izgalomtól. Ujjaimat Harry pólójába akasztottam, majd levettem róla, és ledobtam a földre. Harry lentebb haladt, majd megemelte a csípőmet, hogy megszabadítson a bugyimtól.

- Vigyázok rád - suttogta rekedtes hangján.

Hangos nyöszörgés hagyta el szétnyílt ajkaimat, mikor gyengéden végig húzta az ujjait 'ott'. Érintése hatására a testem megfeszült. Hosszú ujjával apró köröket írt le. Szemeim lecsukódtak, lélegzetvételeim száma rohamosan szaporodott. Harry nem törődve a mély sóhajaimmal egyből a következő szintre lépett. Minden figyelmeztetés nélkül belém vezette hosszú mutatóujját, majd kihúzta.

- Harry! - felsikítottam.

Szemhéjaimat lecsuktam, és levegő után kapkodtam. Még párszor megismételte az előbbi mozdulatát, majd egyre intenzívebben kínozta az érzékeny pontot. Másik kezével nyugtatóan simogatta a belső combomat. Hasam fölött pedig apró puszikat hagyott ezzel is tompítva a fájdalmakat. Középső ujját is készenlétbe helyezte, majd határozott mozdulattal társította a mutatóujjához. Gyorsabb tempóra kapcsolt, ezzel egyre inkább a gyönyör felé sodorva. Ziháltam, remegve adtam utat az eddig visszafojtott vágyaimnak. Harry kihúzta ujjait, majd legördült rólam, és mellém feküdt.

- Jól vagy? - kérdezte, látva, hogy még mindig levegő után kapkodok.
Aprót bólintottam. Harry arcán elégedett mosoly húzódott. Figyeltem ahogy felállt, és megkereste a földön heverő fehérneműmet, majd vigyorogva nyújtotta át nekem. Magamra húztam a paplant, mikor rájöttem, hogy szinte teljesen meztelenül fekszek előtte. A paplan alatt próbáltam felvenni a fehérneműt. Harry nevetve nézett rám.

- Kicsim, már mindent láttam - mondta pimaszul. Szemeimet megforgattam a kijelentésére, majd mosolyogva figyeltem ahogy leveszi a nadrágját és egy szál boxerben fekszik be mellém az ágyba. Kezeivel közrefogta a derekam, majd magával szembe fordított és szorosan hozzám simult fedetlen mellkasával. Fülem mögé simította az egyik tincsemet, majd közelebb hajolt.

- Remélem élvezted - suttogta a fülembe.

- I-igen - mondtam félénken.

Leoltotta az éjjeliszekrényen lévő kislámpát. Mindketten kényelmesen elhelyezkedtünk egymást ölelve.

- Jó éjt, drága - puszilt bele a hajamba.

- Neked is, Harry - válaszoltam, majd pár percen belül álomba szenderültem. 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jooo!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon jó rész lett várom a kövit ez az én blogom ha van kedved nézz be!! :) http://justfriendbut1dlove.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon jo lett!:) k*rva jo benne a perverzebb resz, a kovetkezokbe is tehetnel ilyeneket vagy ehhez hasonloakat:D:$ nagyon varom a kovit!<3

    VálaszTörlés