2013. március 31., vasárnap

Chapter 5.

Hi Everybody!:) Köszönöm a sok komit*-* Plusz a 6 pipát is:D Iratkozzatok fel!
 Most csak 3komment, ennyi mindössze amit kérek.!!! Bár nem zavar az sem, ha több lesz, mint 3.;) Használjátok a fejezet alatti véleménygombokat is!! *bociszemek*
Próbáltam izgalmasabb, jobb részt hozni. Tudom, hogy kicsit rövid, de alig van időm.:|:)
Ui: Happy Easter minden kedves olvasónak, lányoknak pedig sok-sok locsolót holnapra;D
Ui2: NEM KELL KÓDOT ÍRNI HA KOMIZOL!
Dzsenii.xx







Reggel a telefonom csörgésére ébredtem, és ezzel Harry-t is felkeltettem. "Halo" szóltam bele álmosan, két ásítás között. "Ne már Nadin, ma szabadnapos vagyok" sóhajtottam. 'Jó, rendben, szia" köszöntem el. Harry felém fordította a fejét. Nagy zöld szemei csak úgy csillogtak. Kérdő pillantással nézett rám. "Dolgoznom kell. Nadin szabad napot vett ki, és engem hívtak be a helyére" ismertettem a helyzetet. "Ó, értem. Ugye tudod, hogy minden álmom így kelni, mint most?" kérdezte és közelebb csúszott hozzám. "A mobilom csörgésére?" Harry csak mosolyogva megrázta a fejét. Az előbbi mondatára csak egy szót adott magyarázatként. "Melletted". Zavarban éreztem magam, mikor Harry átölelt, és ezzel közelebb húzott magához. A szemeimet fürkészte, majd ajkaival az enyéim felé közelített. Jobb kezével a hátam simogatta. Puha tenyere bejárta a testemet. Most először csókolt meg, pedig tudom, hogy már előbb is megtette volna. Talán ekkor éreztem, hogy ez kettőnk közt több, mint barátság, de magamnak sem mertem bevallani. Csókja szenvedélyes volt, érzelmekkel teli. Levegő hiánya miatt váltunk el. A göndör hajú fiú mosolyogva nézett rám. Arcom pírba borult. "Gyönyörű vagy" mondta, miközben a fülem mögé simította a hajam, majd  a nyakamon hagyott csókokat. Fölém kerekedett, könyökét a testem mellett a matracba nyomta. Fedetlen felsőteste hozzásimult a mellkasomhoz. Szívni kezdte az érzékeny területet. Érintésére kicsit megugrottam. Harry ezt egy apró nevetéssel nyugtázta, majd lemászott rólam. "Szeretem, mikor zavarba jössz" vigyorgott továbbra is. Gödröcskéi mélyen megmutatkoztak. "É-én nem is" próbáltam tagadni, de én is tudtam, hogy ez nem igaz. Harry mindig zavarba tud hozni.

Miközben Harry letusolt én felöltöztem a szobájában, és vártam, hogy végezzen. Az ajtó egy jó fél óra múlva nyílt csak ki. Nem tettem megjegyzést a lassúságára, mivel én sem vagyok valami hiper-szuper gyors, ha a készülődésről van szó. Leballagtunk a konyhába, majd Harry bevett egy fejfájás csillapított. A tegnap estének megvolt az utóhatása. "Nem vagy éhes?" kérdezte Harry, miközben az arcomat fürkészte zöld, csillogó szemeivel. "Uhm..majd eszek később" mondtam, mivel nem nagyon szoktam reggelizni. Harry csak bólintott. "Elviszlek dolgozni, de előtte haza mész átöltözni" jelentette ki, és a hangjában határozottságot véltem felfedezni. Az előszobába érve felkaptam a cipőmet, majd Harry is magára húzta a vékony kabátját, a Converse cipőjét, a kulcsait pedig a hátsó zsebébe csúsztatta.

"Sietek" mondtam Harrynek, mielőtt bementem volna a házba. Mosolyogva bólintott. Kiszálltam a fekete Range Roverből és a kapuhoz siettem. A kulcsomat keresgéltem, bénáztam vele egy ideig, de végül csak megtaláltam a megfelelőt. Anyát és Nataliet a nappaliban találtam. Anyu vasalt Nat pedig valami idegesítő mesefilmet nézett a tévében. "Grace" szaladt oda hozzám egyből a húgom, majd vékony kis karjait a derekam köré fonta. "Szia Natalie. Te is hiányoztál már" nyomtam egy puszit a fejére, majd anyával is üdvözöltük egymást. "Rohanok, mert Harry vár. Elvisz dolgozni" magyaráztam az okát annak, hogy miért sietek. "Miért nem hívtad be?" kérdezte anyu. "Uhm..." "Harry a pasid?" kérdezte Nat. "Nem" ráztam meg a fejemet, majd felszaladtam az emeletre átöltözni. Egy pólót vettem fel, rá a farmerkabátomat és egy fekete csőnadrágot választottam még a szettemhez. Lent belebújtam a Vans cipőmbe, majd elköszöntem anyától és a húgomtól egy-egy puszival, és már szaladtam is tovább. Bepattantam Harry kocsijába. "Gyors voltál" vigyorgott Harry, majd beindította a motort, és elhajtott a ház elől. Út közben Harryre tévedt a tekintetem. Hazudnék, ha azt mondanám nem olvadtam el a kinézetétől. Göndör fürtjei rendezetlenül álltak, de még így is aranyos volt. Talán túl sokáig bámultam Harryt. "Grace, attól még, hogy az útra figyelek látom, hogy nézel" fordult felém egy pillanatra Harry. "Uhm...bocsi" mentegetőztem. Az út további részében erősen koncentráltam, hogy ne nézzek Harryre. Elég viccesen nézhettem ki, mikor mindig elkaptam a fejem. Láthatólag Harry is jót szórakozott rajtam. Szerencsére pár perc múlva odaértünk. Hazza kiszállt, majd kinyitotta nekem is az ajtót. "Uhm..akkor.." kezdtem volna búcsúzkodni. "Bekísérlek" mondta, majd lezárta a kocsiját, és kezét az oldalamra helyezte, így indultunk be a kis kávézóba. Harryt "megtámadta" pár rajongó, így én odamentem a pulthoz, és felvettem a munkához szükséges kötényemet. Szokatlan volt, hogy nem Nadinnal vagyok beosztva, hanem olyas valakivel akinek még a nevét sem tudom. Na mindegy. Harry kiszabadult a sok sikítozó tinilány közül, és leült a pulthoz egy bárszékre. "Ma este nem érek rá. De holnap találkozhatnánk" mondta Harry miközben a szívószálakat pakolgatta ide-oda. "Uhm, rendben. De a szívószálakat ne szedd szét ha kérhetem" néztem rá nevetve. "Bocs főnök" vigyorgott. Áthajolt a pult fölött és egy hosszú csókot nyomott az ajkaimra. "Holnap hívlak" mondta, majd távozott a kávézóból. Még egy pár másodpercig néztem a távolodó alakját, aztán munkába kezdtem.

Ebédszünetet tartottam. A kávézó eldugott kis sarkában eszegettem az ételemet, mikor villogni kezdett a mobilom. A kijelzőn Eleanor neve állt. Tegnap adtam meg neki a számomat, a koncerten. Sietve nyitottam meg az üzenetet, kíváncsi voltam, hogy miért és mit írt.

Szia Grace! Ma egy csajos este? Puszi: El.X

Mivel Nadin nem tudom merre jár ma, de valami halaszthatatlan dolga van, Lola pedig tanul és Harry sem ér rá így szó nélkül beleegyeztem El ajánlatába. Rögtön vissza is írtam neki.

Szia El!: ) Benne vagyok. X

Pár pillanat múlva megszólalt a csengőhangom, és megbeszéltük El-el a ma este részleteit.

Fáradtan értem haza, de azért szívesen mentem Eleanorhoz. Tegnap is nagyon jól kijöttünk, szóval egy jó este elébe nézünk. Otthon anyával beszélgettem miközben készülődtem, mivel pár napja elég keveset látott.
"És akkor most mégis mi van ezzel a Harry fiúval? Ő egy világsztár..nem túl biztató" nézett rám anya. "Anya, Harry kedves velem, jól érzem magam vele. De ő csak egy...barát" Látszott anyán, hogy nem hiszi el amit mondok. De őszintén?! Én sem tudom pontosan mi ez ami köztünk van. De most nem is foglalkozok ezzel.
Felkaptam magamra egy vékonyabb hosszú ujjút meg az imádott fekete csőnadrágomat, valamint a Vans cipőmet. Egy sporttáskába belepakoltam a holnapi ruháimat is, mivel ott alszok El-nél. Elköszöntem a családomtól, majd gyalog indultam az utamra.

Gondoltam nem megyek üres kézzel, ezért beugrottam egy kis boltba, hogy vegyek pár rágcsálnivalót. Igen, ez alatt a tipikus hizlaló és sok szénhidrátot tartalmazó kajákat értem. A újságos polc előtt is megálltam egy percre. A mai újságot kerestem, mivel szeretem elolvasni a híreket, tudni, hogy mi van körülöttem a világban. Levettem egy példányt a polcról. Amit a címlapon találtam igen meglepett. "Harry Styles két vasat tart a tűzben?" olvastam döbbenettel az arcomon.

8 megjegyzés:

  1. Imádtam <3 kövit gyorsan!:)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Hogy van ilyen ihleted?:D kib*szott jó:D holnap MINDENFÉLEKÉPPEN hozd a köviiit!<3

      Törlés
    2. már régóta megfogalmazódott bennem ez a történet és nagyon szeretem írni:) amúgy köszönöm:D megpróbálom holnap hozni!:33 <3

      Törlés
    3. Hol a hatodik rész?!*-----------------* nagyon-nagyon jóóó!<3 gyorsan hozd!:D

      Törlés
    4. fuu még írom, mert amit először írtam nem tetszett és kitöröltem..10 óra körül tudom hozni. amúgy köszönöm*-*

      Törlés